<нічого>
<нічого>
<нічого>
15.03.2019

«Світ без відходів» - глобальна стратегія Компанії Кока-Кола -  стартує в Україні з інформаційної кампанії, головними героями якої є кумедні Робот Зеро, Русалка Марина, Голуб Роберт, Павучиха Поліна та Черв’як Леонід.  Історія народилась в рамках спільного проекту  з Klitschko Foundation за підтримки гранту Фундації Кока-Кола.

Минулого року Компанія Кока-Кола оголосила про свою амбітну стратегію «Світ без відходів...

05.03.2019

Центр «Розвиток КСВ» спільно з банками «ПУМБ» та «UKSIBBANK BNP Paribas Group» розробили унікальний буклет «Твоє майбутнє у банківській сфері». Публікація створена в рамках освітнього проекту «Карта професій», щоб допомогти учням та студентам зорієнтуватися у виборі майбутньої професії, зрозуміти особливості банківської сфери та побачити перспективи кар’єрної реалізації у...

22.02.2019

Напередодні президентських виборів, які відбудуться 31 березня, медіагрупа StarLightMedia та Громадянська мережа ОПОРА об’єдналися, щоб захистити право українців на свободу волевиявлення без тиску, погроз, підкупу і обману. Велика інформаційна кампанія також має на меті уникнути фальсифікацій при підрахунку голосів.

Чесні та вільні вибори є ознакою цивілізованості...

25.01.2019

У 2017 році 1+1 media розпочала соціальний челендж – «Естафета добра». Вже скоро естафета почала крокувати Україною. Протягом 2018 року до неї долучились корпоративні волонтери з компаній: Syngenta  в Україні, ДП «НАЕК «Енергоатом», ОККО, EY в Україні, Астарта-Київ, SoftServe, ПАТ “Фармак” та Ашан

У 2017 році компанія 1+1 media розпочала соціальний челендж «Естафета...