Українці з 70 міст поділились порадами з розумної економії в рамках конкурсу P&G

Європейська Бізнес Асоціація повідомляє, що Procter & Gamble підбила підсумки всеукраїнської кампанії зі збору порад з розумної економії «Заощаджуй, обираючи якісне» та нагородила переможців. За підсумками конкурсу P&G передасть до міст-переможців Івано-Франківська та Кременця продукцію на загальну суму 850 000 грн для установ, які найбільше цього потребують. За підтримки P&G було встановлено рекорд України з найбільшої кількості посуду, вимитого за 1 годину за допомогою засобу для миття посуду Fairy

Підсумки кампанії

Українці з понад 70 міст поділились порадами з раціональної економії в рамках конкурсу, організованого Procter & Gamble в Україні спільно з мережами магазинів METRO та EVA. Учасники розповідали, як зберегти сімейний бюджет і час на повсякденних турботах: прибиранні оселі, догляді за собою або дитиною. Про це повідомив Дмитро Кисельов, генеральний директор P&G в Україні.

«P&G і нашим партнерам EVA та METRO вдалось створити платформу національного масштабу, де українці ділились своїм досвідом з раціональної економії та ведення домашнього господарства. Українці поділились тисячами порад, які допомагають покращити якість життя й ефективно економити свій сімейний бюджет», – повідомив Дмитро Кисельов, генеральний директор P&G в Україні.

Журі на чолі з відомою телеведучою шоу «Все буде добре» Надією Матвєєвою відзначило понад 35 дієвих порад з розумної економії. Найкращі порадники отримали цінні призи – річні запаси продукції торгових марок Ariel, Tide, Lenor, Pampers, Fairy, Always, а також можливість потрапити на зйомки телевізійного шоу «Все буде добре» на СТБ.

Беручи участь у конкурсі, українці також підтримували в боротьбі за перемогу своє місто. Найактивнішими стали міста Івано-Франківськ та Кременець Тернопільської обл. При цьому в Кременці жителі за допомогою голосування оберуть конкретний заклад, якому P&G надасть підтримку. Він отримає продукцію першої необхідності на суму 750 000 грн, зокрема високоякісні засоби гігієни та засоби для миття і прання. В Івано-Франківську продукцію P&G на суму 100 000 грн передадуть регіональним реципієнтам благодійної організації «ФУДБЕНК».     

Новий рекорд в Україні

В рамках церемонії оголошення підсумків кампанії «Заощаджуй, обираючи якісне» P&G провела акцію, щоб встановити новий рекорд в Україні – найбільшу кількість вимитого посуду за 1 годину за допомогою Fairy. Рекордне число склало 1050 одиниць посуду, вимитого однією людиною.

«Миття посуду – кропітка праця, яка може забирати багато часу і сил. Кожній господині необхідний помічник, який полегшить цю турботу – прискорить процес миття і дасть якісний результат без шкоди сімейному бюджету. Рекорд доводить на практиці, що вибір на користь якісної продукції – один з найбільш дієвих способів зекономити. Адже за допомогою однієї пляшки Fairy об'ємом 500 мл, при дотриманні правил дозування, можна вимити 5 тисяч тарілок. В результаті покупець отримує у 2,5 рази більше чистого посуду в порівнянні з більш дешевим засобом», – зазначив Євгеній Чений, науковий експерт Fairy в P&G.

Про компанію Procter&Gamble

P&G – глобальна компанія, що володіє одним з найсильніших портфоліо якісних інноваційних  брендів, яким довіряють споживачі по всьому світу. Серед них – Always®, Ariel®, Blend-a-Med®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide® і Vicks®. Компанія P&G здійснює свою діяльність у близько 70 країнах. Щоб отримати детальну інформацію про діяльність компанії та її брендів, будь ласка, відвідайте сайт http://www.pg.com/.