Київстар пропонує «розумну» автосигналізацію

Київстар презентував IoT-продукт2 – «Автотрекінг». Це «розумна1» сигналізація, яка дозволяє контролювати стан та місцезнаходження машини за допомогою додатку на смартфоні та двох датчиків.

Як працює «Автотрекінг»? В автомобіль розміщуються два пристрої: «Автоінформер» (підключається до електромережі машини) та «Автомаяк» (ховається в авто). На смартфон установлюється безкоштовний додаток. І все – автомобіль під наглядом.

Користувачі можуть придбати повний пакет послуги «Автотрекінгу» або встановити один із датчиків:

- «Автоінформер» контролює стан автомобіля в реальному часі.

- GPS-трекер «Автомаяк» надсилає інформацію власнику кілька разів на добу.

Автовласники отримуватимуть сповіщення про удар автомобіля, відключення сигналізації, переміщення транспортного засобу чи ввімкнення запалення. Таким чином, водій може швидко відреагувати та випередити викрадення, а також відслідкувати місцезнаходження свого авто.

«Автотрекінг» працює в зоні покриття зв’язку Київстар в Україні. «Автомаяк» працює також у роумінгу.

[1] «розумні» (smart) прилади – прилади з влаштованими датчиками для виходу в Інтернет та подальшої взаємодії.

[2] «Internet of Things» (IoT, «Інтернет речей») – це мережа «розумних» приладів. Прикладів ІоТ дуже багато, від «розумних» холодильників, які передають на смартфон дані про продукти, які в них містяться, до систем «розумне» місто, які контролюють дорожній рух, роботу вуличного освітлення та вивезення сміття. IoT-напрямок активно розвивається за кордоном та поступово з’являється в Україні.

Чому Київстар вирішив запустити саме IoT-продукт для автомобілістів? За даними Національної поліції України, за 11 місяців 2017 року в Україні зафіксовано 8231 випадок викрадення автомобілів. Лише третина авто повернулась до власників. У 2016 році було розкрито 23% випадків викрадення. Новий прилад зможе допомогти покращити цю статистику.

Київстар, як лідер українського телеком-ринку, постійно привносить новітні технології для роботи, освіти та спілкування з близькими. «Нам важливо, щоб клієнти отримувати додаткову цінність від користування нашими послугами та продуктами, – говорить Євген Кражан, директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар. – Тому ми першими серед телеком-операторів вивели на ринок в Україні ІоТ-продукт для автомобілістів – «Автотрекіг».

Дата:
01.02.2018
Компанія:
Галузь: 
Регіон:
Істотні питання: 
Мітки: