Укрпошта відкрила у Києві перше відділення нового формату

Перше відділення в оновленому форматі Укрпошти 03150 вже почало працювати у Києві. У ньому обслуговують клієнтів за електронною чергою, консультації відвідувачам надає адміністратор, окремо надаються поштово-логістичні та фінансові послуги, реалізовані додаткові сервіси.

«Ми намагалися врахувати зауваження та пропозиції наших клієнтів щодо того, які зміни вони хотіли бачити у роботі відділення та працівників. Наприклад, скаржилися, що юридичні особи приходять з пачками листів і вся черга чекає, поки вони відправлять кореспонденцію. Тепер вони обслуговуються у різних операторів. Клієнти також бачать більшість процесів, що відбуваються у відділенні, адміністратор постійно знаходиться у операційній залі та допомагає відвідувачам. Наше головне завдання — зробити перебування клієнта у відділенні комфортним, а сервіс — якісним»,— зазначив в. о. генерального директора Укрпошти Ігор Смілянський.

Під час відкриття відділення нового формату Міністр інфрастркутри України Володимир Омелян скористався послугами Укрпошти — отримав номер в електронній черзі, відправив SmartBox та придбав страховий поліс.

«Укрпошта швидко змінюється, і ці зміни помітні кожному. Головна пошта країни комп’ютеризує мережу, оновлює автопарк та логістику компанії, впроваджує новий сервіс. Клієнтів Укрпошти з кожним днем стає більше»,— зазначив Володимир Омелян.

В експериментальному відділенні запроваджено принцип багатофункціональності операційних вікон — у одного працівника можна отримати і консультацію, і відправити лист чи посилку, і здійснити платежі. Відділення розділено на дві зони: в одній — можна отримати поштові послуги, в іншій — фінансові.Для зручності клієнтів, які замовляють товари через Інтернет, організовані столи для огляду посилок, перевірки дрібної побутової техніки. А якщо цей товар — одяг або взуття, їх можна одразу перевірити у примірочній.

Сучасна електронна система управління чергою дозволить вдосконалювати роботу операторів та постійно мати зворотний зв’язок від клієнтів, а також дасть статистику часу, який потрібно на одну операцію, скільки годин працював оператор, як довго перебував у відділенні клієнт та інше. До того ж, кожен з відвідувачів відділення може залишити свій відгук — чи задоволений він наданим сервісом.

«Це відділення стане тестовим майданчиком для впровадження новітніх технологій обслуговування та послуг компанії. Позитивний досвід ми будемо масштабувати на всю мережу»,— додав Ігор Смілянський.

В планах Укрпошти на 2018 рік відкриття 100 відділень в оновленому форматі.