"Дарниця" навчає лікарів взаємодії з пацієнтами

Фармацевтична фірма "Дарниця" розпочала реалізацію навчальної програми з підвищення ефективності у взаємодії тандему "лікар – пацієнт".

Від того, як лікар будує взаємодію з пацієнтами, напряму залежить здоров’я населення. Розуміючи важливість цього питання, комерційна служба компанії розпочала цикл тренінгів для практикуючих лікарів.

В рамках першого модуля проведений тренінг "Лабіринти ефективної взаємодії "лікар-пацієнт". Теоретична частина тренінгу присвячена питанням застосування особливостей психіки особи у процесі побудови з нею комунікації, використання необхідних психотехнічних прийомів для позитивного контакту та правил зчитування невербальних сигналів ефективності взаємин. Для більш глибокого засвоєння матеріалу учасники тренінгу відпрацьовували  отримані знання на практичних прикладах.

Слухачами першого модуля стали столичні кардіологи та терапевти. Гості компанії ознайомилися з виробництвом "Дарниці" та більш глибоко занурилися у процес виробництва ліків, які вони призначають пацієнтам. Під час спілкування з представниками компанії лікарі могли переконатись, що у своїй діяльності «Фармацевтична фірма "Дарниця" орієнтується на вивчення і застосування сучасних практик для вирішення медичних проблем.

Надія Храмова, менеджер з маркетингу рецептурного напрямку ПрАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця":

"Здоров’я пацієнта – це найвища цінність, яку лікарі з відповідальністю беруть на себе щоразу, призначаючи лікування. Тому вважаємо за необхідне ділитися з лікарями ефективними і раціональними практиками й психотехніками спілкування з пацієнтами. Ми переконані, що це підвищить якість такої взаємодії, адже саме за позитивних взаємин з’являється довіра до лікаря, до його призначень і, зрештою, відповідальне ставлення кожного до власного здоров’я".