Пиво далеко не «ЕКО»: напис на етикетці «ЧЕРНІГІВСЬКОГО» визнали неправдивим

Антимонопольний комітет України (АМКУ) рекомендував одній з найбільших пивоварних компанії, ПАТ «Сан ІнБев Україна» вилучити з етикеток пивних пляшок та банок позначення «еко», передає Високий вал.

Пивоварна компанія, що виготовляє одну з відомих в Україні марок пива «Чернігівське», почало використовувати позначення «еко» з 25 липня 2014 року. На той час органів, які здійснюють екологічну сертифікацію в Україні не було.

Тому написи «еко» (англ. «eco») та «екологічний» вводять в оману споживачів, йдеться у рекомендації АМКУ.

«Сан ІнБев Україна» на лицьовій стороні етикетки та контретикетки пива «Чернігівське», а також у рекламі розміщувало напис «еко», не маючи належних дозвільних документів, які видані уповноваженими органами. Отже, зазначена інформація є неправдивою, – висновок із рекомендації.

Пивна компанія повинна обов’язково розглянути рекомендацію відомства, а саме усунути неправдиві написи «еко» на етикетах і контретикетках пива «Чернігівське» та у рекламі, що порушує законодавство про захист від недобросовісної конкуренції.

Ці самі рекомендації отримали ще десять компаній України. Інформацію, що вводила в оману споживачів, а саме позначення «еко» використовували в Україні окремі підприємства, що виготовляють томатну пасту, сік, чай, насіння, мікродобрива.

Також незаконні позначки «еко» деякі виробники розміщували на литі сковорідки з протипригарним покриттям, на губки для керамічного посуду з бамбукового волокна, на інфрачервоний керамічний нагрівач.

Дослідження АМКУ показали, завчасно позначкою «еко» маркували засоби для чищення туалетів та ванних кімнат, мило туя з ялівцем та дитячі вологі серветки конкретних українських фірм. 

Дата:
01.12.2018
Регіон:
Істотні питання: