Бізнес та громадський сектор об`єднались для запуску потужної інформаційної кампанії про відповідальне ставлення до відходів

«Світ без відходів» - глобальна стратегія Компанії Кока-Кола -  стартує в Україні з інформаційної кампанії, головними героями якої є кумедні Робот Зеро, Русалка Марина, Голуб Роберт, Павучиха Поліна та Черв’як Леонід.  Історія народилась в рамках спільного проекту  з Klitschko Foundation за підтримки гранту Фундації Кока-Кола.

Минулого року Компанія Кока-Кола оголосила про свою амбітну стратегію «Світ без відходів». Мета цієї ініціативи – стати до 2030 року компанією, яка збирає та віддає на вторинну переробку  стільки ж упаковки скільки випускає – 100%.  

Для досягнення цієї мети Компанія Кока-Кола у всьому світі працює над розробками ДИЗАЙНУ, щоб до 2030 року створити упаковку на 50%  з переробних матеріалів; питаннями ЗБОРУ, щоб до 2030 збирати 100% еквівалент упаковки, яку компанія випустила на ринок; розвитком ПАРТНЕРСТВА, щоб у співпраці з партнерами сприяти розбудові здорового світу без відходів.

Українськими проектами глобальної стратегії Компанії Кока-Кола «Світ без відходів» є: Zero Waste School від Klitschko Foundation; Zero Waste Верховина від громадської організації «Україна без сміття»; «Поселення ZERO відходів», що впроваджується неурядовою організацією Закарпатська обласна організація Всеукраїнської екологічної ліги; «Пілотний проект з роздільного збирання твердих побутових відходів у м. Вишгород», який втілюється Українською Пакувально-Екологічною Коаліцією (УкрПЕК).

Генеральний директор Компанії “Кока-Кола Україна” Камран Іскандаров наголосив, що для досягнення спільних цілей надзвичайно важливо мати  надійних партнерів-однодумців та  об`єднувати зусилля.  «Компанія «Кока-Кола Україна» докладає усіх зусиль до реалізації глобальної стратегії «Світ без відходів» - до 2030 року збирати та переробляти таку ж кількість упаковки, яку наша компанія випускає на ринок. Лише у співпраці з партнерами, які допомагають реалізовувати в Україні проекти з відповідального управління відходами, ми з кожним днем все більше наближаємось до  мети та робимо світ чистішим».

Зміна поведінки починається з освіти. Klitschko Foundation в рамках  проекту Zero Waste School  першим використав нову айдентику інформаційної кампанії з  п’ятьма кумедними героями, які закликають та надихають будувати світ без відходів. Айдентику розробила відома українська ілюстраторка Анна Сарвіра. Популярна блогерка Татуся Бо написала повчальні історії за участі цих п’яти героїв. Першими читачами історій і користувачами айдентики стануть 100 команд з різних куточків України, які складаються з директорів, вчителів та учнів шкіл.

«Коли мова йде про відповідальне поводження з відходами, ми щиро вітаємо співпрацю з бізнесом, який розуміє усю важливість цієї теми. Ми ініціювали інформаційну кампанію, щоб розпочати екологічні зміни у школах, адже тут зароджується майбутня культура громади, формуються моделі поведінки, які будуть визначати подальше її життя. Так, минулого року 50 шкіл з міст і сіл України почали сортувати відходи і втілили освітні проекти у своїх громадах, щоб передати знання іншим. Ми вже оголосили 100 нових цьогорічних учасників і очікуємо ще більших результатів. Сподіваємося, ця нова айдентика та її симпатичні герої допоможуть учасникам проекту Zero Waste School надихати інших ідеями роздільного збирання та переробки відходів і залучати більше людей до цього», - зазначила директор Klitschko Foundation Аліна Носенко.

Презентація інформаційної кампанії відбулася  14 березня у Києві,  у щойно відкритому «Хабі на Володимирській, 43». Крім знайомства з екологічними ініціативами, підтриманими Кока-Кола та їхніми планами на майбутнє, учасники отримали чимало цікавого досвіду поводження з відходами: пройшли через «Сортувальний лабіринт», компостували органічні відходи і спробували себе у upcycling, познайомились з «еко-шпаргалкою» та пройшли «еко-екзамен».