«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» та PEPSICO Україна об’єднали зусилля для допомоги дітям

До Всесвітнього Дня води, що відзначається 22 березня, компанії МЕТRО та PEPSICO в Україні об’єдналися, щоб забезпечити постійним доступом до чистої питної води дітей в Центрах соціальної реабілітації.

За результатами продажів напоїв Pepsi® та Mirinda® в мережі МЕТRО в період з 13 по 26 березня 2019 року, компанії спрямували частину виручених коштів на закупку та встановлення систем очистки води для двох центрів соціально-психологічної реабілітації дітей в місті Києві, де сумарно проживає 200 дітей, позбавлених батьківської турботи.

Це дасть можливість дітям, які постійно проживають на території цих закладів пити та вживати їжу, приготовану з використанням чистої та безпечної води. Технічне забезпечення та встановлення систем забезпечила компанія Ecosoft®.

На період проведення акції компанія PEPSICO Україна надала знижку покупцям на газовані напої Pepsi® та Mirinda® власного виробництва, що реалізуються в мережі METRO.

Аліна Матківська, керівник з корпоративних комунікацій PepsiCo Ukraine: «Ми хочемо, щоб якомога більша кількість людей мали доступ до чистої питної води. Зокрема в Україні з 2013 року ми реалізуємо проект «Чиста вода» в партнерстві з БФ «Благомай», в рамках якого вже понад 5 000 дітей, позбавлених батьківської турботи, щодня вживають чисту воду. Глобально наша компанія має на меті розширити доступ до чистої води для 25 млн людей по всьому світу до 2025 року. Приємно, що наш бізнес-партнер також підтримує соціальні прoекти, пов’язані з водними ресурсами, і ми безмежно вдячні колегам з МЕТRО за можливість зробити спільно добру справу».

Олеся Оленицька, Директор з питань  співробітництва з органами державної влади та зв’язків з громадськістю: «Всесвітній день води, започаткований Організацією Об’єднаних Націй, є прекрасною нагодою звернути особливу увагу на важливість збереження водних ресурсів. Адже сьогодні 2,1 мільярди людей відчувають нестачу якісної питної води, і це кардинально впливає на стан їхнього здоров'я, рівень освіти та життєдіяльності.

У 2019 році слоган Всесвітнього дня води – «Не залишимо нікого осторонь» закликає суспільство долучатися до ініціатив сталого розвитку, серед яких, забезпечення доступу та раціонального використання водних ресурсів для всіх до 2030 року.

Компанія METRO, як один з найбільших міжнародних постачальників та надійних партнерів у 26 країнах своєї присутності, дбає про свідоме споживання природних ресурсів. Компанія взяла на себе зобов'язання постійно підвищувати обізнаність співробітників та клієнтів щодо розумного використання води. Також ми не можемо залишитися осторонь такого важливого питання, як забезпечення чистою водою людей, які найбільше цього потребують. Тому разом з нашим партнером компанією PepsiCo ми організували спільну благодійну ініціативу до Всесвітнього дня води, в рамках якої встановили системи очищення питної води в центрах соціально-психологічної реабілітації дітей міста Києва».