840 школярів зі всієї України змагалися на конкурсі екологічної соцреклами «Waste Management School Recycling», що відбувся за підтримки PepsiCo Україна

840 школярів з 143 шкіл країни змагалися в фіналі Першого всеукраїнського конкурсу соціальної реклами серед учнівської молоді «Waste Management School Recycling 2019», що відбувся 4 квітня в Миколаєві за підтримки PepsiCo Україна.

Учасниками конкурсу стали учні 5-11 класів зі 143 загальноосвітніх навчальних закладів України. Конкурсні роботи до організаційного комітету надійшли з 14 областей.

«У «PepsiCo Україна» ми переконані в тому, що успіх компанії нерозривно пов’язано зі сталістю навколишнього світу. Отже, поставили собі за мету – виховати культуру поводження з відходами, сформувати відповідальне ставлення дітей і підлітків до збирання і сортування побутових відходів. Саме молодь є агентом змін, покоління 5R (Refuse, Reduce, Reuse, Recycle, Rot). І на прикладі Миколаївських школярів можемо впевнено сказати, що ми на вірному шляху», - розповіла Наталія Фесюн, представник генерального партнера проекту, менеджер з комунікацій з  органами влади та громадськістю компанії PepsiCo Україна.

Саме тому метою конкурсу є привернення уваги суспільства до наявних проблем у сфері охорони довкілля, популяризація екологічного способу життя, формування екологічної свідомості та культури. Все те, що ще не запізно виправити для вирішення екологічних проблем в Україні. «Земні ресурси вичерпуються, щохвилини сміттєзвалища навколо наших міст ростуть, забруднюється земля, вода, повітря. Конкурсні роботи спрямовані на те щоб показати дійсність екологічної проблеми забруднення навколишнього середовища та інформаційні заклики для її вирішення. Ми щиро вдячні кожному учаснику за активну участь та внесок у розвиток екологічного руху. Наше з вами відповідальне ставлення до навколишнього середовища дозволить підвищити рівень екологічної культури, комфортність умов життя та економічного зростання цілого покоління», - каже Юлія Мархель, президент міжнародного молодіжного руху «School Recycling World», автор проекту.

Конкурс пройшов у двох форматах: соціальна відеореклама і соціальний постер на теми «Всесвітнє прибирання World Cleanup Day», «Збереження довкілля - відповідальне споживання» та «Сортування - правильне поводження з відходами. Відходи – це ресурс». Учасники створювали свої плакати або знімали відео як за однією з цих категорій, так і за кожною з них. Головна умова – бути оригінальним, яскравим та привернути увагу до проблеми чи спонукати суспільство до реальних активних дій.

Загалом, журі оцінювало 77 відео роликів та 66 екологічних плакатів. Щодо переможців, то призові місця розподілилися наступним чином:

  • в номінації соціальна реклама «Постер»: 1 місце - Миколаївська загальноосвітня школа №46; 2 місце - Мішково-Погорілівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів; 3 місце - Мішково-Погорілівська опорна загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів; Приз глядацьких симпатій – Миколаївська спеціалізована школа «Академія дитячої творчості»;
  • в номінації соціальна реклама «Відео»: 1 місце - Миколаївська загальноосвітня школа №22; 2 місце – Опорний навчальний заклад «Баранівська гімназія», м. Баранівка, Житомирська область; 3 місце - Миколаївська загальноосвітня школа №44; Приз глядацьких симпатій - Миколаївський Муніципальний академічний коледж.

«Чому сьогодні ми зібралися в Миколаїв? Тому що наше місто є першим містом обласного значення в Україні, де всі школи сортують відходи. Цей проект стартував у 2016 році і за цей час миколаївські школярі врятували 700 великих дерев, здали на переробку понад 90 000 кг вторинної сировини та створили Еко-патрулі. Цей досвід Миколаєва увійшов у Книгу Успіхів Асоціації міст України», - зазначила Анна Ганжул, голова оргкомітету конкурсу,  координатор проекту «School Recycling» у м. Миколаєві.

Організаторами конкурсу є міжнародний молодіжний рух «School Recycling World» та  громадська організація «Всеукраїнський молодіжний рух «Let’s do it, Ukraine» спільно з КУ «Агенція розвитку Миколаєва» за підтримки генерального партнера проекту компанії PepsiCo Україна, мережі магазинів «Фора», Міністерства освіти і науки України, Міністерства Молоді та спорту України, Миколаївської міської ради.