На сайті "Укрзалізниці" запрацювала електронна форма скарг

ПАТ “Укрзалізниця” розширює можливості для комунікації з користувачами послуг. На головній сторінці офіційного сайту діє електронна форма звернень стосовно зауважень щодо сервісу та боротьби з корупцією.

Відтепер про такі явища можна повідомити не лише на гарячі лінії, а й в електронній формі. Про це інформує Finance.ua з посиланням на прес-службу залізниці.

У службі пояснюють, щоб скористатися формою, потрібно з меню вибрати, чого саме стосується звернення: пасажирських, приміських послуг чи антикорупції. Заявнику необхідно зазначити ім’я, електронну адресу, тему повідомлення та сформулювати його зміст.

Для того, щоб детально розглянути звернення, зміст повідомлення має бути конкретним, із зазначенням дати, місця, номера поїзда, вагону, сполучення та інших подробиць. Це дасть можливість залізничникам ґрунтовно проаналізувати ситуацію та своєчасно зреагувати на негативні випадки.