P&G, Товариство Червоного Хреста та «АТБ» об’єднали свої зусилля у благодійному проекті та запрошують українців приєднатися до акції

Щодня купуючи товари в магазині, кожен може взяти участь у спільній благодійній акції Procter & Gamble, роздрібної мережі «АТБ» і Товариства Червоного Хреста України та допомогти придбати для тисяч малозабезпечених родин спеціальні набори із побутовою хімією та засобами по догляду за собою, укомплектованими продукцією компанії P&G.

З 4 вересня 2015 року, придбавши споживчі товари для своєї сім`ї, українці зможуть зробити внесок у поліпшення побутових умов родин вимушених переселенців. Для цього достатньо придбати у будь-якому з магазинів роздрібної мережі «АТБ» в Україні продукцію торгівельних марок Ariel, Tide, Gala, Fairy, Blend-a-Med, Oral-B, Safeguard, Pampers, Naturella, Always, Pantene Pro-V та Head&Shoulders. З кожної такої покупки буде перерахований внесок, і в результаті благодійної акції понад 3000 малозабезпечених сімей отримають миючі засоби та предмети особистої гігієни, особливо необхідні в умовах їх тимчасового житла.

Procter & Gamble та Товариство Червоного Хреста України вже понад 10 років є партнерами. За останні півтора роки співробітництво P&G із гуманітарною організацією стало ще тіснішим, коли вони об’єднали зусилля заради допомоги родинам переселенців, і продовжують це робити до сьогодні.

«Сьогодні всім українцям потрібно долати наслідки гуманітарної катастрофи в країні. Лише спільними зусиллями ми зможемо досягти результату. Я переконаний, що така ініціатива наших партнерів – це гарна можливість для кожного надати посильну допомогу тій частині населення, яка особливо цього потребує. Тим, хто був вимушений покинути свої домівки, вкрай необхідна наша допомога», – зазначив Іван Ігнатович Усиченко, президент Товариства Червоного Хреста України.

«Procter & Gamble співпрацює із Товариством Червоного Хреста в Україні вже чимало років. Ми єдині в своєму прагненні допомогти там, де ми можемо, тими продуктами, яких люди потребують найбільше. Ми віримо, що наше успішне партнерство за підтримки «АТБ» дозволить забезпечити наборами з предметами першої необхідності тих, хто цього особливо потребує. І сподіваємося, що в результаті такого співробітництва ми зможемо хоча б трохи покращити їх побутові умови тимчасового проживання. На мій погляд, ще ніколи питання поліпшення життя українських споживачів не було таким актуальним та правильним, як сьогодні», – додав Антуан Брен, генеральний директор Procter & Gamble Україна.

Минулого року компанія Procter & Gamble допомогла понад 215 000 українців, передавши для них через Товариство Червоного Хреста України побутову хімію та засоби для догляду за собою. До нової благодійної ініціативи виробника товарів особистої гігієни та Товариства Червоного Хреста України приєдналася й одна з найбільших продовольчих роздрібних мереж «АТБ».

«Забезпечення соціально незахищених верств населення товарами першої необхідності є одним з основних стратегічних пріоритетів нашої компанії. В період конфлікту мережа «АТБ» понесла суттєві втрати на території Донецької та Луганської областей, і співробітники нашої компанії як ніхто інший відчули на собі найстрашнішу реальність того, що відбувалося. Підприємство доклало чимало зусиль у наданні допомоги, як своїм співробітникам, так й іншим постраждалим від подій на Донбасі. І для нас ця ініціатива є логічним продовженням великої роботи, яку ми виконуємо вже понад рік», – сказав Костянтин Мельников, директор з маркетингу «АТБ-маркет».

В акції, яка триватиме з 4 вересня до 3 грудня 2015 року, візьмуть участь усі магазини роздрібної мережі «АТБ» в Україні.