«АЛЛО, МАМ!»

Проблема: 

Цією соціальною програмою компанія МТС хоче привернути увагу суспільства до проблем  загрозливого зменшення населення України, здоров`я нації та проблем медичного обслуговування в населених пунктах, віддалених від великих міст.

Контекст: 

 

Опис: 

Першим етапом програми стало звернення компанії МТС до українського суспільства з пропозицією започаткувати традицію святкування місяця «Краси, Материнства та Любові», який би щорічно відзначався в Україні з 15 травня по 15 червня та супроводжувався заходами, спрямованими на вирішення проблем здоров`я нації та зниження рівня народжуваності в Україні. В травні 2008 року МТС звернулася до бізнес-спільноти та державних структур України з пропозицією приєднатися до цієї програми та підтримати її своїми ініціативами, спрямованими на вирішення означених проблем.
Другим етапом є забезпечення мобільним зв`язком лікарів-педіатрів, які працюють в районних лікарнях, поліклініках та лікарнях, що розташовані у невеличких містах. Таким чином ми допомагаємо налагодити зв`язок між лікарем-педіатром та молодими мамами, які живуть у віддалених містечках і селах. Адже часто через відсутність фахівців на місцях, щоб отримати консультацію педіатра, молодій мамі з немовлям доводиться їхати в районні або обласні центри.
Саме над цим етапом МТС зараз працює спільно з Міністерством у справах сім`ї, молоді та спорту, Міністерством охорони здоров`я та медичними працівниками на місцях. Ми впевнені, що поєднуючи накопичений досвід працівників міністерств, професіоналізм лікарів та ідеї, ресурси й новітні технології компанії МТС, можна досягти відчутних результатів. В основу цього партнерського проекту покладено принцип «Разом ми зробимо більше».

Отримані переваги: 

- привернули увагу українців до проблем здоров‘я нації та зниження народжуваності
- на цей час роботу розпочато з 536 лікарями,

- спеціальний тариф розроблено для проекту «Алло, Мам!»

Період впровадження: 

з травня 2008р.

 

Наступні кроки: 

Наступні кроки полягатимуть в розширенні проекту та організації масових заходів спрямованих на привернення уваги суспільства до означених проблем.

 

Компанія: 
Галузь: 
Регіон: 
Істотні питання: